عشق

عشق

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 178
بازدید کل : 45441
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 225
تعداد آنلاین : 1



...ديگه هيچي نميخوام

 دلم....


نه عشق آتشین میخواهد!

نه دروغ های قشنگ!!!


نه سکوت تلخ شاعرانه!!

نه ادعاهای بزرگ!

نه بزرگی های پر ادعا!!!

دلم یه فنجون قهوه ی داغ میخواد.....


و یه دوست که بشه باهاش حرف زد!!!!

و تو این ساعات بارانی دروغ نگفت 
                                      از عشق نگفت

پاک بود مثله باران
                                   زیره باران.........

بارانم دیگه داره دروغ میگه مثله آدما....

شایدم باید تنها بود و با خدا حرف زد 

چون اون فقط وقتش واست آزاده!!!!!!!!!!!

دلم دیگه هیچی نمیخواد
                               جز خداااااااااااااااا...!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

erfan
ساعت14:17---3 مرداد 1391
همجا همه لحظه به دنبالت بودم اما كاش باور ميكردم كه كسي هست كه ميتونه منو بخاطر خودم كنارم باش نه چيزي ديگر ...
خسته شدم از بس گشتم...
كجايي...
ديگه تحمل ندارم...بريدم...
افسوس...
چون به بن بست ميرسم تو را با بزرگيت حس ميكنم...
كاش...
كاش...
ميتونستم همجا و همه لحظه بودنت را حس كنم...
**اي خدا**


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: نفس تاريخ: 26 / 1 / 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به اين سادگيا پاک شدني نيست . گرچه پاره کردن يک کاغذ از شکستن يک قلب هم ساده تره ولي تو بنويس .. تو ... بنويس., کاش به پرنده بودی و من واسه تودونه بودم, شک ندارم اون موقع هم این جوری دیوونه بودم, کاش تو ضریح عشق تو یه روز کبوتر می شدم, یه بار نگاه می کردی و اون موقع پر پر می شدم

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to nafas.67.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com